第4日.. 補通識``-33-
早會;'系操場企!! ;'好熱呀''咩事``(so hot-w-) Help;'
吾系化;'好鬼{ 悶 }
同喬..Nickey姐,,琛傾計;;'-v-'
小息^^" 經過2B見同周志偉 ,,,,吾想見到佢囉>>>> 旦偏都要俾我撞到正...哈好樣衰```
<<Then'''>>
上左4樓佢出黎;'客親我!!@@"
臭菇勁大聲叫''鍾家希''
佢望左過黎;' ,,,,,曾海威系班房入面汁緊野望住我系度笑;'><"
!?哈...夠竟我中意邊個;'?! 2揀1好難揀呀````` 救命!!@@"
|