Wing's Blog

我同唔熟的朋友一齊,可能唔多講野~好cool,讓人覺得我很無趣~好似有D自閉成分咁~不過只要是熟D既朋友都知道,其實我係一個超級瘋癲~而且相當大膽~非常鐘意玩既人~

我係一隻翼∼I Believe I can fly╮(^▽^)╭

奮鬥精神萬歲!!!!

 

 

  

 

wingblog
暱稱: Wing
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 20 日  星期二   雨天


上左兩個星期左右既堂...... 分類: 未分類

岩岩返到屋其~好內冇寫日記~
上左兩個星期左右既堂~
最唔鐘意既堂有(排明分先後):中文,數學,中史,西史.
最鐘意既堂有(排明分先後):體育,美勞,英文.
最唔鍾意就係中文果個朱老師~超白痴呀佢~成日扮曬搞笑~又唔好笑喎~成班2E都唔笑~得佢笑~勁無聊囉~
果d數學又計極都唔識計喎~都唔知佢講乜~
我發現左班主任亞sir呢~佢個頭有時會起到搖下搖下~好次果d呢~狗公仔呢~個頭有個彈弓~個頭可以搖下搖下果d狗公仔呢~跟住同d同學講下講下~講到亞sir個頭可以360。轉~笑到我痴線呀~
係呢~你地中秋去邊呀~起留言餅講下~
我同小學d friends起樓下玩~食左唔少既月餅#.#~~宜家要勁做多D運動~消滅返D月餅~



2005 年 9 月 3 日  星期六   雨天


開左學~! 分類: 未分類

前日開左學~好開心呀~因為我都幾滿意個兩個班主任~一個講野講得幾好~有時都會搞下笑~一個傻傻地既~同埋我同我個friend一齊坐~咋日因為要復診~所以冇返學~



2005 年 8 月 26 日  星期五   晴天


悶............. 分類: 未分類

成日想去沙灘曬下太陽~但係冇人同我去~唔通自己去咩~又想去睇下戲~又冇人同我去~.~唉~悶到咩...咁~~~~~~~你地得閒既call下我啦~唔出街都聊下天啊麻~或姐你地上來睇完我D日紀既~起留言板回應下我D日記啊麻~
我宜家養成左一個「壞習慣」~就係成凌晨一兩點先sleep得著~成早上十一點先起身~本來係晚上十一點就sleep得著~返學既話早上六點九就起身~唔洗返學就早上九點幾就起身~下個星期就返學啦~一定要快D改左個壞習慣佢~唔係上堂就一定zZzZ啦~



2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天


好野!! 愉快 分類: 未分類

好野!!我入到2E班啦~仲拿左體育科全級第一名 好開心呀~~中英數都合格,電腦拿左九十幾分,得中史西史同地理唔合格,就係唔識果D乜史乜史同咩地理咁,但係都有交代啦~入到2E班,仲拿左體育科全級第一名,操行又拿A-,又冇遲到過~好好嫁啦~全級有217人我拿到第25名l,而全班有40人,我就拿到第21名^.^~~又放暑假囉~咁快又一年囉~