今日,
個15kand24k,
在串我and39xand35xx.
但,我地也串翻:
「日頭,5好up人呀.」24kup.
「而家都5是日頭?!」35x串翻.
「而家偷廳,5得個波!」我又串.
「我而家冇偷廳波!」24k串.
「你冇偷廳...你明廳呀ma.」我串.
andthan 她可能被我氣走左,我就話:「冇禮貌!」
咁是呀ma...
之後,she又up我....
真把鬼氣......
憎死佢地...