風紀根本是申請藉口,
school話排隊不可遲到.
但今天我and my two friend go 迴ㄨㄨtalking......
到左風紀話排隊我就and my two friend go .
怎料遲到了!
那當不是我們錯曬,是風紀遲叫我們排隊哩@!
但他UP我們冇時間感,叫我們不一次要有睇bill.
要早5min出來.
咁his風紀冇用假....
但,he is 岩.....
最5低得的是,
我地見到有2個風紀:k35andk24冇帶崗帶在玩.
出到來帶崗帶當風紀做野就5當遲到!
見到我地就laughten我地....
咁我都去做風紀la...
賤格!!!