離上次寫blog差不多2個月la...= =
最終入在循道....但都係我嘅2ND選擇......好過去其它...BAND2-3嘅中學...
近期愛上(?)家教....雲雀兄最型XD
今日SPORTS DAY......D人好激...狂叫口號....我又激埋一份.....搞到E家喉嚨痛....(星期一又要叫.....好在星期二係重陽...= =)
好了....
結束時送上: