Kai婆T^T小江T^T

我愛你...但不知該如何告訴你...現在的我還有資格

說愛你嗎...是我不好...做不到你的要求...但我已為

你改變了很多...不想說分手...可否不要走...我不想

走到愛情盡頭...不要放我走好嗎...不要離開我好嗎

Call me crazy, call me blind
To still be suffering is stupid after all of this time
I do, you know I really really do
For me there's only you

winghakong
暱稱: 小江
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉..鐘意你又點
不可重複再愛上你
今日落雨
今日超kai
5月20日
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\16.Aengmusae(鸚鵡) - Howl 韓劇《宮》插曲.mp3
C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\16.Aengmusae(鸚鵡) - Howl 韓劇《宮》插曲.mp3
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 61
今日人氣: 9
累積人氣: 4905
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


今日又喊la..... 感動

今日返到學校同班男仔打場......之後打打下林億x黎左......

班仆街狂係度話佢靚仔......噁la.....之後我米5打囉......去

左ar薇個度打.....之後打鐘......PE堂.....打羽毛球......無

聊la.....之後中文.....lunch鐘sir話12點10上黎同我地補

課.....諗住有幾個字猜波la.....點知個個小梅賴係威咁wo

.....5派飯......我頂佢咩.....之後打左陣.....發嬲之後返返

上去......放學.....又打波......之後朱女佢地黎打波........

屌.....冇波接......之後落左下面......諗諗下.....就黎到學界

.....佢地仲5嗲5吊咁.....之後就喊左出黎......出奇地.....係我

喊完佢地仲可以咩都5知.....之後又打左陣.....去左PE室附

近傾計......之後同青蛙影相......返屋企......ar wu 5開心

全程靜到ar媽都5認得.......

P.S.ar wu 5好5 happy la.....有咩5開心或者嬲都可以同我講嫁......

不想再欺騙自己......

愛一個人不是這麼辛苦吧.....

其實我是真的真的喜歡你......

刊登時間︰2006-12-21 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]