| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
那些年  |
因為某同學既關係我又再次接觸QOOZA既日記...
以前D文章真係.........雖然冇睇(唔敢睇)但已經覺得好X ...........OTZ
好想DEL晒佢=皿=+
不過始終勾返起一D事....
以前曾沉迷個日本GAME LIVLY...
其實都E+都幾想再玩返不過怕冇恆心玩落去..
之前個舊A/C比人DEL左更加冇動力- -+
以前好鍾意死神...不過自從某角色死左之後太傷心冇再繼續睇= =+
不過E+已經唔同晒我都估唔到有一日我會變左韓飯XDDDDDDDDD
BEAST MBLAQ SUPER JUNIOR 
|
| 刊登時間︰2011-09-21 09:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|