今日一早俾音昌嘈醒左,訓多一陣都唔得呀,
唉-.-之後打黎話落去買野食喎,落到去買完包
同糖返去呀音昌話我冇打俾哇華,私我又以為佢打左,
冇計,唔理佢啦︿︿返到去見到哇華,問做咩唔搵我,我
地都唔知點答好呀!早會又係on9嫁,個呀s
ir都唔知做咩嫁,叫d中一仔唱咩黃埔軍既歌
,kai嫁,笑死人呀!!嗯,上art啦,真
係好呀,d畫我畫好啦!!︿︿我就係到幫人畫,哈
哈!!!唉>.<數學排小測呀,嘩好低呀d分,嗚嗚!
!英文要專題,唉,唔係好識讀呀d字,不過都冇
事.嗯,食飯啦,真係快呀d時間,好快去睇野啦,唉,唔想
講呀,全場,得7個男仔,都係我地班果幾個,好柒呀,有d唔
想去,好想走呀,嗯,有得玩指甲︿︿好好玩呀,全場
可以話最靚既係我呀︿︿整左幾隻,時間到啦又
走啦,嘩=.=有野送回︿係整頭果d黎既,仲以為
係咩,都唔係,不過都好好嫁啦,係得我地既最多野呀
,唉俾人捉食香口膠,俾音昌玩死你死好啦,又要我
都死,返到學校要留堂,唉,5點幾先走,嗚嗚嗚,返
黎之後傾電話,玩msn,聽歌,睇
電視,︿︿.......之後訓啦..zzzzzzzzzzzzzz
|