今日九點一早比人嘈醒左..完來係哇華唔想"保習"
要我同佢出去行街街~ 之後去去左食早餐
佢叫左杯凍檸水,佢將鹽當係糖,落左之後飲左
點解會咁咸GE?? 之後,+番D糖落去飲~
變左三種味,之後去左佢屋企,呀哇華打左比牙邊個,比我知道左一D野,
我好傷心,搞到我都唔知點,之後係度聽歌..聽聽下番屋企~
沖涼. 跟住再去過哇華到,叫佢幫我同牙邊個講,散!!!!!!!
好想喊~ 之後去左接哇華條女..之後去左食野,''嘩!! D叉燒好難食,"
之後去左呀城屋企玩, 之後落左去買煙,之後比班仆街逗,
之後問我地有冇跟人, 之後扮哂傻仔話冇,之後又有人問,
之後就係咁.............. 跟住番到屋企食飯~ 食完飯同人傾電話~
|