第1果搞笑之地方..
今日係中文堂果陣!李棍榮小朋友又串陳主任呀!
勁搞笑喎!2個係到係咁串!陳主任串到勁搞笑!唔想點講佢!
串黎串去又返返轉頭!陳主任唔夠人串就係咁講一句野!白痴!
-----------------------------
第2個...
琴日比呀si罵!今日比呀叔罵!勁搞笑!
果陣有我啦曾愷明啦呀劉啦林衍宏啦李棍榮啦!
我地係到「吐」雪糕!勁搞笑!扮果個「不甘啜泣」既人--!
笑死我!跟住有果老坑黎左係咁罵曾愷明!人地話佢果名叫「黑仔」!嘔呀!
最後要我地「汁」返哂d野!勁慘><!∼
-------------------------------------
第3個...
哈哈!今日曾愷明昆左江嘉俊d錢之後!我同曾愷明想想計仔再昆佢!
我係咪有玩彩虹既?昆佢話我d裝值hk錢1100$$
就賣比佢850hk錢!佢信喎-.-!on9仔黎嫁--笑死我!
由放學至到放屋企都笑到唔停口!∼
--------------------------------------
第4個....
今日玩彩虹果陣係到扮低d係到玩「梁永浩小朋友請到治療大堂」!
係彩虹由於唔好以講真名就講人地果名既!就係「殺人斬小朋友請到治療大堂」!
個個人都係到笑!我係屋企到笑!笑到呀爸呀媽家姐問我咩事--
--------------------------------------
仲有好多呀!唔得行講!
我好慘呀--做英文呈分果陣!做到第5果到!冇啦啦話!名位同學!仲有8分鍾!
嘩玩野咩!唔夠時間!咪亂做7-9果到!勁慘!
唉!今日成「咋」數學唔識!要人教!
係咁多啦!要訓啦!唔講啦!如果要講實長過低b果d@@
88
|