『哈哈...哈哈』笑---係今日講得最多既一個''
都唔知點解,,今日好容易就大笑,,.
同左薯條余&薯餅師父 Sa!d gOoDbYe 之後,,我就同mArY姐去練琴 [某:你唔係唔鐘意彈琴咩?]
-3-''無法啦!!鬼叫要畢業禮表演咩''雖然我唔係彈琴果個,,但係我要教MaRy姐,,所以咪要去練琴羅- -
好啦好啦- -講番轉頭''練琴前,,我陪mArY姐去買泳衣,,因為佢要去同bEn哥,,薯條余,,薯仔航,,chelsea mum等人去游水,,
但係佢之前果件唔岩著,,所以我就陪佢去買啦
去之前見到一件『三點色』(p.s. 係一件aunt級既三點色'')
之後我就問mArY姐:『你要買呢件??』
『...................』我地2個都好無奈,,過左5秒之後....
『哇卡卡卡!!!!!!哈哈哈哈....................』笑聲不絕,,所以路人甲乙丙都望住我地..
我地笑左好耐都無停.....最後變左KA!子- -S H I T!!! [某:反爆粗!!!]
食啦你- -糟糟閉0.0 收皮啦-3-再嘈咬死你牙\../
..................................................
哈哈哈哈哈哈....>v< [某:佢.....真係KA!左......]
<<<完>>>
|