★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 11
累積人氣: 605
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 17 日  星期二   雨天


KA!子紀念日翌日??人人都KA!左!! 分類: 校園生活★

如果大家有睇我琴日既日誌既話,,都知KA!子紀念日呢件事,,

我本來以為呢個紀念日就此結束,,點知"完"在好戲在後頭!!!

今日上堂果陣,,BeN哥唔知痴左邊條筋,,狂踢我張椅子''(p.s.佢坐我後面)

搞到我大聲罵佢,,好采老師唔係到,,去左7樓羅野,,如果唔係...............唉

之後我當然大人不記小人過啦!!!費事比人話我小氣-33-

不過"完"在KA!左既唔止BeN哥,,連我最敬愛既啊哥都KA!左.......[某:邊個咁慘做左你啊哥?]

食屎吧!!做我啊哥點會慘?

其實我地班宜家玩家族啊媽!我同MaRy姐咪同6B既一個男生做兄妹羅-.-(其他我至愛既兄弟姊妹們,,唔好吃醋喔!!穎也愛你們@v@")

講番轉頭,,今日放學時,,巧合同到啊哥一齊行,,

之後唔知點解,,啊哥無啦啦唱:『喜∼有∼此∼理∼......』

天牙!!!今日又搞乜牙!!!- -(我要洗腦了!!!T^T)

聽日......應該正常番D吧!

(唔係波...聽日TSA波..............)

唔制牙T^T 媽咪~~

                                                <<<完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


mary姐 於 2008-06-20 05:53 PM 發表:
唉!穎妹,我睇咗之後又笑到kai咗啦
xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxddxdxddxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊哥超搞笑-v-
不過呢個先係啊哥!
呵呵!~
 
 
Posted at 2008-06-20 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-18 05:18 PM 發表:
薯 餅 師 父 也 愛 你 唷 >v[ 路 人 : 好 肉 麻 呀 - -" ]
話 說 chicken wing 自 稱 "穎" 真 係 幾 好 聽`
以 後 就 咁 叫 你 xDDD
穎 姐 姐 @v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

穎本人贊成!
(起馬好聽過chicken wing喔!)
哈哈哈哈>///<
薯餅師父^v^
鍚~
Posted at 2008-06-18 05:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin_KL 於 2008-06-17 09:28 PM 發表:
CM!!
你呀哥係邊個呀XD??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊!
番到學校同你講啦!
唔色打佢個名-3-
(p.s. 唔洗番學校講啦- -佢咪總隊羅@@)
明唔明我打咩?
唔好同啊哥講-0-
怕比佢揍-.-
Posted at 2008-06-17 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]