如果大家有睇我琴日既日誌既話,,都知KA!子紀念日呢件事,,
我本來以為呢個紀念日就此結束,,點知"完"在好戲在後頭!!!
今日上堂果陣,,BeN哥唔知痴左邊條筋,,狂踢我張椅子''(p.s.佢坐我後面)
搞到我大聲罵佢,,好采老師唔係到,,去左7樓羅野,,如果唔係...............唉
之後我當然大人不記小人過啦!!!費事比人話我小氣-33-
不過"完"在KA!左既唔止BeN哥,,連我最敬愛既啊哥都KA!左.......[某:邊個咁慘做左你啊哥?]
食屎吧!!做我啊哥點會慘?
其實我地班宜家玩家族啊媽!我同MaRy姐咪同6B既一個男生做兄妹羅-.-(其他我至愛既兄弟姊妹們,,唔好吃醋喔!!穎也愛你們@v@")
講番轉頭,,今日放學時,,巧合同到啊哥一齊行,,
之後唔知點解,,啊哥無啦啦唱:『喜∼有∼此∼理∼......』
天牙!!!今日又搞乜牙!!!- -(我要洗腦了!!!T^T)
聽日......應該正常番D吧!
(唔係波...聽日TSA波..............)
唔制牙T^T 媽咪~~
<<<完>>>
|