★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 2
累積人氣: 596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 18 日  星期三   時晴時雨


6樓601室急診室??救救墨水筆大行動!! 分類: 校園生活★

今日第8&9英文堂去左考口試,,所以老師就比我地..............改正WRITING''

之後妹釘就叫BeN哥&JJ幫佢睇下枝墨水筆仲寫唔寫得,,

點知佢地越整越衰,,

之後佢地就話幫枝筆急救-3-

又話做咩心電圖果D野,,頌要做埋動作- -[某:好KA!牙!!]

收啦- -人地KA!關你屁事-,-

好啦''之後JJ借左我把交剪去急救(其實係剪小小果筆頭)

點知剪過龍,,搞到D墨飛哂出黎T^T

ka! ka!的 (我有無講錯?有既請CM講比我知,,我馬上改)

(p.s.唔好講比佢地聽-.-我會比人打嫁><)

[某:成日都叫人幫你守秘密嫁- -]

你吹我媽??真的吹我不脹喔!-v-+

好今日打夠啦- -聽日再講啦@@(要CM喔!)

                                            <<<完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


mary姐 於 2008-06-20 05:59 PM 發表:
穎妹,我唔可以話你知你有冇錯,因為我早退嗎...
唉!穎妹,如果個陣我係度嘅話,我諗我會就足3日嘅啦......(因為笑足3日)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

So sAd aR!~
唔緊要啦@@
我係我個BlOg到講番比你聽咪得羅~
 
Posted at 2008-06-20 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin_KL 於 2008-06-18 06:44 PM 發表:
其實係yuki支筆寫唔出,叫ben幫佢睇睇可唔可以正番= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊~真的媽?
寫錯左-3-
改番改番!!
SOR哩!
報錯料''
 
Posted at 2008-06-18 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin_KL 於 2008-06-18 06:40 PM 發表:
CM!!
我個時係現場!!笑到我........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇卡卡''
成個傻仔咁^___^
(天牙!唔好同佢講我咁講佢''比人打爆我)
 
 
Posted at 2008-06-18 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-18 05:22 PM 發表:
哇 哈 xDDD
最 衰 我 唔 系 現 場 啦 -3-
[ 路 人 : 小 姐 -0- 你 唔 系 現 場 系 邊 - -?! ]
係 既 話 我 真 係 笑 死 喇 XD
因 為 我 估 枝 筆 比 佢 地 急 救 到 實 死 冇 生 xDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉- -枝筆真係慘- -
哀悼十分鐘.................................
 
如果薯餅師父係現場肯定笑死!!!
哇卡卡!
不過我覺得佢地似傻瓜多DD
呵呵^^
Posted at 2008-06-18 05:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]