今日係考TSA既最後一日,,但係考完之後一D都無正常到,,
所以穎可以將全班分係3種講比大家聽咩事
1.瘋左既人(穎都係@v@)
2.KA!左既人(『某小姐』-,-)
3.O哂咀既人(全班)
第一種----
穎唔知係唔係琴晚早左訓,,所以考TSA果陣一D都唔想訓覺,,(咁先慘T^T)
大家都知BeN哥坐我後面既啦!!
唔知佢同JJ係咪太悶,,用擦字膠碎扔我同何小姐,,之後我地就反擊,,再之後JJ扔向薯條,,
[某:山卡啦咁遠都扔到?-0-]
佢地勁~~~~~~~~~~~牙媽,,我地都吹佢地唔脹嫁啦- -
okok,,,再再之後薯條姐姐就反擊,,
再再再之後薯餅師父前面果位姐姐仔&佢既好友就『夾功』BeN哥,,再再再再之後BeN哥當然反擊啦,,再再再再再之後KeLiN又唔知點解加入混戰......
嘩.........勁牙!!! 太亂啦>////<
第2種----
大家有無試過羅100分羅到搖頭++DuMp地++搖檯搖櫈++咸++無啦啦問人地D好難解釋既問題............等...........???????
天喔!!!!!相信大家假如係現場既都知果種......要叫救命既感覺
話說『某小姐』羅到100分,,(好多人都羅到啦,,雖然穎羅唔到T^T)
之後唔知佢係唔係太Hi,,,hi到搖頭&DuMp地&搖檯搖櫈,,hI左一輪之後,,,Oh!開始咸啦,,咸到落堂都味完-0-
上堂果陣又唔知講乜鬼野,,搞到佢前面位先生比吳生罵,,
我地全班睇到佢咁,,,都O哂咀,,唔知講乜好,,安慰佢??定叫佢收聲呢???桔桔-.-.....
默哀3分鐘.......下??『完』來味完嫁!!!放學果陣,,佢無啦啦問我........
『你係唔係唔要我啦........』
天牙!!!你係我邊位牙!!!得啦!要啦要啦!!跟我番屋企好無?KA!子!-.-
唉- -借何小姐既明言黎用.....
『如果羅100分羅到佢咁,,咁不如唔好羅!!』
穎超有同感的說^o^唉,,,希望聽日佢平靜番啦- -如果唔係我地都唔知點算好>//<
<<<完>>>
|