★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 6
累積人氣: 600
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


擦字膠碎大作戰??羅100分都羅到KA!左??全班瘋狂賀考完TSA!! 分類: 校園生活★

今日係考TSA既最後一日,,但係考完之後一D都無正常到,,

所以穎可以將全班分係3種講比大家聽咩事

1.瘋左既人(穎都係@v@)

2.KA!左既人(『某小姐』-,-)

3.O哂咀既人(全班)

第一種----

穎唔知係唔係琴晚早左訓,,所以考TSA果陣一D都唔想訓覺,,(咁先慘T^T)

大家都知BeN哥坐我後面既啦!!

唔知佢同JJ係咪太悶,,用擦字膠碎扔我同何小姐,,之後我地就反擊,,再之後JJ扔向薯條,,

[某:山卡啦咁遠都扔到?-0-]

佢地勁~~~~~~~~~~~牙媽,,我地都吹佢地唔脹嫁啦- -

okok,,,再再之後薯條姐姐就反擊,,

再再再之後薯餅師父前面果位姐姐仔&佢既好友就『夾功』BeN哥,,再再再再之後BeN哥當然反擊啦,,再再再再再之後KeLiN又唔知點解加入混戰......

嘩.........勁牙!!! 太亂啦>////<

第2種----

大家有無試過羅100分羅到搖頭++DuMp地++搖檯搖櫈++咸++無啦啦問人地D好難解釋既問題............等...........???????

天喔!!!!!相信大家假如係現場既都知果種......要叫救命既感覺

話說『某小姐』羅到100分,,(好多人都羅到啦,,雖然穎羅唔到T^T)

之後唔知佢係唔係太Hi,,,hi到搖頭&DuMp地&搖檯搖櫈,,hI左一輪之後,,,Oh!開始咸啦,,咸到落堂都味完-0-

上堂果陣又唔知講乜鬼野,,搞到佢前面位先生比吳生罵,,

我地全班睇到佢咁,,,都O哂咀,,唔知講乜好,,安慰佢??定叫佢收聲呢???桔桔-.-.....

默哀3分鐘.......下??『完』來味完嫁!!!放學果陣,,佢無啦啦問我........

『你係唔係唔要我啦........』

天牙!!!你係我邊位牙!!!得啦!要啦要啦!!跟我番屋企好無?KA!子!-.-

唉- -借何小姐既明言黎用.....

『如果羅100分羅到佢咁,,咁不如唔好羅!!』

穎超有同感的說^o^唉,,,希望聽日佢平靜番啦- -如果唔係我地都唔知點算好>//<

                                         <<<完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


Jacqueline10 於 2008-06-24 04:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-06-24 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary姐 於 2008-06-20 06:06 PM 發表:
唉!穎妹,算吧啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算吧算吧~
算左好耐lo~~
哈哈>///<
 
Posted at 2008-06-20 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-19 08:43 PM 發表:
救 命 =口=
佢 已 經 KA! 到 無 法 自 拔 -v-"
就 算 幾 fd 既 朋 友 都 冇 可 能 問 埋 D 咁 K 怪 既 問 題`
我 諗 佢 除 左 係 因 為 思 覺 失 調 之 外 @@"
可 能 太 耐 冇 見 張 生 =v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
我都係咁話^o^
哇卡卡~
唔知佢聽日頌KA!唔KA!呢?
可能頌KA!都唔定-v-
 
Posted at 2008-06-19 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onlinegame 於 2008-06-19 07:37 PM 發表:
唔知講what好!!!~=~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超-,-
不過都多謝你幫留cm喔!
鍚~
Posted at 2008-06-19 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]