★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 5
累積人氣: 599
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 20 日  星期五   酷熱


黑色星期五??穎哭了!!! 分類: 校園生活★

今日...........真係穎既黑色星期五..............

一起身,,先發現我自己無簽回條,,最重要係回條留左係學校..........

OK!!!之後我就叫啊媽同我番學校簽&我再羅過一張,,

點知羅張新既要當影印咁,,要收$1......

算了-.-當我『豪』比佢,,點知『完』來味黑完!!!!

之後我地因為要做科學探究,,所以要分組,,唉...........點知係自由分......[某:自由分唔好咩?]

好就唔洗講啦-3-

OKOK,,之後我抽中做組長,,(YA!)

我就搵人同我一組啦,,

當然拉左何小姐,,章魚,,MaRy姐啦,,(薯條因要同薯薯一組,,所以味能同我地一組)

之後我地就-1人(一組5-6人)

就想拉薯餅師父黎T^T

點知『完』來妹釘都好想拉薯餅師父黎,,

之後我地2組就吵牙吵,,

之後老師就話睇薯餅師父既『智』願,,

tHaN,,妹釘就話

『好牙!!!』超有信心咁講,,搞到我地成組都好唔開心-0-

-3-的..........之後唔記得左點解我好大聲咁『下?』左一聲,,

搞到老師罵我,,

頌羅之前『風紀事件』D事黎講........[某:咩係『風紀事件』?]

風紀事件係關於我地開『拍拖間』既事...

唉,,老師頌叫我快D將件事講比梁老師(風紀隊既老師)聽,,

T^T穎唔想唔做風紀牙>///<

最後我忍唔住了......

咸左出黎,,

相信所有人都以為我咸係為左拉唔到薯餅師父入我組,,

但係其實我一早已經將薯餅師父讓左比妹釘嫁啦T^T

只不過我真係真係好想一直做風紀嫁>///<

如果同左梁老師講,,

一定比佢炒嫁T^T

嗚.............

雖然我一直都好想薯餅師父入我組,,

但係呢D野係唔可以強求既,,

所以................我有D野同薯餅師父講..

 

薯餅師父:

你有無事牙??無見你一日已經好掛住你啦><

如上文啦....

你擇你鐘意既組入啦,,薯條姐姐都好想你入佢果組嫁!(真的)

就算你唔入我個組都唔緊要,,(真真的)

我地係GoOd FrIeNd黎喔!

點會為左呢D小事而反面呢?(真真真的)

係咪?

                            穎上

                                                   <<<完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


mary姐 於 2008-06-20 07:53 PM 發表:
穎妹,其實我係好明嫁,唔好咁啦!!!!!!!!要笑呀!
"look on the bright side of life!"你仲有我e個好好好好好好朋友呀!
有咩唔開心,可以隨時talk to me!{唔好係凌晨打(電話)黎就得啦,因為maybe冇人聽嫁!!!!!!}
要笑笑笑笑呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

(又回一次既....)
唔緊要啦><
多謝MaRy姐^___^
鍚~
知道了~
又笑多次啦!
SMLIE^___^
 
Posted at 2008-06-20 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-20 07:50 PM 發表:
哎 呀 -0-
第 一 篇 回 覆 D 字 去 晒 邊 ?!
算`我 打 過 佢`
穎 咁 講 我 真 係 超 感 動 T___T [ 某 : 你 知 唔 知 你 喊 得 好 樣 衰 ?! ]
不 過 最 緊 要 係 大 家 唔 好 為 左 咁 小 事 嬲 =]
咁 樣 既 話 我 都 唔 安 樂`
[ 話 晒 成 件 事 因 我 而 起 -v-" ]
如 果 邊 個 為 左 此 事 而 同 others 反 面 既,,
我 就 同 佢 絕 交 \口/ [ 講 笑 - -v ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

薯餅師父>///<
我都係將我同我地個組既心底話講哂出黎姐......
薯餅師父....
就算你真係唔同我地一組都唔緊要,,
如本文啦~
所以薯餅師父一定要E照自己既『智』願去入組牙>///<
鍚鍚~
 
Posted at 2008-06-20 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary姐 於 2008-06-20 07:50 PM 發表:
穎妹,其實我係好明嫁,唔好咁啦!!!!!!!!要笑呀!
"look on the bright side of life!"你仲有我e個好好好好好好朋友呀!
有咩唔開心,可以隨時talk to me!{唔好係凌晨打(電話)黎就得啦,因為maybe冇人聽嫁!!!!!!}
要笑笑笑笑呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道><
得我試笑下先....
S.....SM....SML.....SMLI....SMLIE
 
SMLIE^___^
 
Posted at 2008-06-20 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-20 07:45 PM 發表:
漏 左 講 幾 句 :
其 實 點 解 個 個 爭 住 要 我 入 佢 果 組 -0-?!
不 解`
反 正 呢 2 個 禮 拜 都 會 好 少 番 學 校 @@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

恩恩,,因為師父又勁又好人羅^__^
我地個個都好鐘意你嫁@@
 
Posted at 2008-06-20 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-20 07:44 PM 發表:
穎 >vv
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

薯餅師父>///<
 
Posted at 2008-06-20 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]