今日...........真係穎既黑色星期五..............
一起身,,先發現我自己無簽回條,,最重要係回條留左係學校..........
OK!!!之後我就叫啊媽同我番學校簽&我再羅過一張,,
點知羅張新既要當影印咁,,要收$1......
算了-.-當我『豪』比佢,,點知『完』來味黑完!!!!
之後我地因為要做科學探究,,所以要分組,,唉...........點知係自由分......[某:自由分唔好咩?]
好就唔洗講啦-3-
OKOK,,之後我抽中做組長,,(YA!)
我就搵人同我一組啦,,
當然拉左何小姐,,章魚,,MaRy姐啦,,(薯條因要同薯薯一組,,所以味能同我地一組)
之後我地就-1人(一組5-6人)
就想拉薯餅師父黎T^T
點知『完』來妹釘都好想拉薯餅師父黎,,
之後我地2組就吵牙吵,,
之後老師就話睇薯餅師父既『智』願,,
tHaN,,妹釘就話
『好牙!!!』超有信心咁講,,搞到我地成組都好唔開心-0-
-3-的..........之後唔記得左點解我好大聲咁『下?』左一聲,,
搞到老師罵我,,
頌羅之前『風紀事件』D事黎講........[某:咩係『風紀事件』?]
風紀事件係關於我地開『拍拖間』既事...
唉,,老師頌叫我快D將件事講比梁老師(風紀隊既老師)聽,,
T^T穎唔想唔做風紀牙>///<
最後我忍唔住了......
咸左出黎,,
相信所有人都以為我咸係為左拉唔到薯餅師父入我組,,
但係其實我一早已經將薯餅師父讓左比妹釘嫁啦T^T
只不過我真係真係好想一直做風紀嫁>///<
如果同左梁老師講,,
一定比佢炒嫁T^T
嗚.............
雖然我一直都好想薯餅師父入我組,,
但係呢D野係唔可以強求既,,
所以................我有D野同薯餅師父講..
薯餅師父:
你有無事牙??無見你一日已經好掛住你啦><
如上文啦....
你擇你鐘意既組入啦,,薯條姐姐都好想你入佢果組嫁!(真的)
就算你唔入我個組都唔緊要,,(真真的)
我地係GoOd FrIeNd黎喔!
點會為左呢D小事而反面呢?(真真真的)
係咪?
穎上
<<<完>>>
|