今日真係無聊''-33-
婆婆今日7:00幾去左樓下散步,,本來叫佢番黎果陣叫醒我做功課既,,
不過我唔知點解無啦啦自己起左身,,[某:呢D係唔係叫犯賤?]
呢D係叫早睡早起身體好!~(其實一D都唔早睡,,不過真係早起..)
之後我起左身,,就擦牙洗臉,,岩岩好婆婆就番左黎啦,,頌買左早餐比我食添!(早餐內容同薯餅師父食既一樣,,又係食M記^v^薯餅好好味~)
食完後就要同功課黎場激烈既大戰(古巨基果首''年年有今日''入面有一句『xxxxx願跟海鮮決戰』我係『xxxxx願跟功課決戰』-.-)哈哈!!
由9:00幾做到2:00幾.......嘩..頭都暈LO-~-
做完之後我就一路開MSN,,一路食飯,,
本來有好多個人ON嫁,,
點知慢慢越黎越小,,搞到我好無聊><早知係咁就慢慢做功課啦- -
算LO!~E家咪幾好!~係屋企同老豆(真果個)一人一部電腦一齊打機,,超爽的說^0^
.........................................
弊!!!!
星一要同薯條姐姐上台做視藝比賽既司儀喎....驚>///<
如果衰左咪慘羅!!!!
媽牙T^T
搵人黎HeLp Me牙牙牙!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~薯餅師父~~救命牙T^T
<<<完>>>
|