今日第6節課,,我地去左常識室到做科學探究,,
點知穎發現自己一D準備材料都無準備到,,所以穎全組2堂都係到玩,,,多過做
[某:好正常嫁喎!!你話做多過玩我都唔信啦!]
收- -咁講咩意思,,想死?
話說之後我地一路係到講笑,,
WiNnI用枝木棒係到篤塊珍珠板
穎怕塊珍珠板比佢篤爛,,所以穎當佢BB咁抱~
點知比佢地笑@o@
KA! KA!的!!~
之後我地每人各自發表膠論 (關於膠論,,詳情可問本人@v@)
笑到穎子趴左係張台到....
起番身果陣已經發現穎的眼角有水了~
[某:什麼有水啦-.-]
巧了巧了,,,,是有淚水..
足足咸左3次(pS:笑到咸的喔!)
搞到穎子全身軟軟的~(笑到無力吧!-.-)
呵呵呵!!!
KA!掉了吧!
後來我地將會人既名後加上『子』,,後來就變了『穎子』,『恩子』,『晴子』等等.....
都唔知點解-0-!
後話:做咩今次打多左書面語呢?穎子也唔知-v-想打就打吧!希望大家唔會介紹我一D口語一D書面語啦!
<<<完>>>
|