★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 4
累積人氣: 598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 24 日  星期二   清涼


KA!人發膠論續集??爛GaG比試大會!! 分類: 校園生活★

請大家留意!!!

本BlOg係穎子每日既心情小記,,假如某文令你唔開心oR唔舒服既話,,穎子在此sAy SoR,,

不過請唔好再係任何地方諷刺穎子了!!!朋友們,oK??否則穎子也唔舒服的喔T^T 鍚鍚各位!~

 

今日上數學堂果陣,,我後面果位又開始發功了!!!(pS:發煩人功- -)

都唔知佢係唔係煩友既徒弟,,一樣咁煩!!!!

係我後面一直講咩『曉晴XX記,,墡恩XX記』不過都好采無我份,,(Ps:XX為淫野-.-)

天那~~超淫的說-.-

搞到我就黎連訓覺都諗住呢件事了>.<

之後因為吳生話要做果D英文數學,,所以穎子,,晴子(mArY姐),恩子(何粉)就話要通水果陣點做,,

點知晴子講講下通水變左通渠.....[某:通渠....?]

係.........無奈

接著我地話要通渠既就搔搔頭,,第一題就用一隻手指搔,,如此類推.......

之後穎子彈左一個問題出黎........

『如果第7題點搔??』

..........................................

接著聰明的恩子示範了.........

無奈InG.....

太漂亮了!!

以後通渠都要咁做喔!!!

[某:真係KA!人發膠論.....]

 

今日聽講某人因發燒發到105度而2日唔番學,,

所以穎子再此向擔心佢既同學們講:

放心吧!-.-佢死唔去既~~

[某:D同學係你吧!]

{啪啪啪}

食!同學當然就係同學啦.....點會係我-0-????

[某:真....真的嗎??]

                                                  <<<完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


tomchick2008 於 2008-06-25 04:10 PM 發表:
好煩...(唔係你地, 姐係我地班男仔女仔都係)

睇到話咩「BBXX記」都知道係咩- -(BB= 名 XX=淫)

有冇X門 人就知

呵呵。

不過, 我都係有D野令我FEEL好煩(女仔知道01同邊個咩,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,)

呢D叫吃醋? 唉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵呵~~~
正是~
不過你仲味放棄真係難得^0^
放心啦~
『守得雲開見月明』喔!
 
Posted at 2008-06-25 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MR.TC 於 2008-06-25 02:23 PM 發表:
你好,留CM,正BLOG既人加油!要多功能過我!-3-
得閒去我個BLOG, 唔錯GA(自認)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對對~
你果串㊣字真係好令牙@v@
 
穎子好鐘意玩果串野~
 
Posted at 2008-06-25 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirley914 於 2008-06-25 08:36 AM 發表:
邊個發燒發到105度?
Sally小妹好想知~
你都幾可憐bo~
比人煩住~xd
但係坐我個位就好悶啦!~
有時仙可以同楚生姐傾計...
[某:點解有時仙可以傾???]
因為佢同緊其他人傾~
我諗佢會想同個個人傾多d......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想知可以問彭彭,,
佢一定知~~~
 
穎子有同感!!!
cHeLsEa MuM人面廣~
所以有時都唔係幾理穎子T^T
 
Posted at 2008-06-25 11:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marymb 於 2008-06-24 11:21 PM 發表:
唉!穎子,我同你有同感,佢真係勁似煩友嘅徒弟呀!!!!!!!!!!!!!(你知邊個佢嫁啦!)
你去visit下我個blog啦,我今日個篇同你e篇差唔多嫁炸!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對對!!
我睇左你個BlOg了~
佢咁煩..係人都寫啦-33-
 
Posted at 2008-06-25 11:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2008-06-24 09:10 PM 發表:
CM FOR YOU!
我知邊個發燒發到105度!
其實抵佢死!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢D係咪叫口不對心-0-
..............................
{啪}
 
穎子被嘔打了.......
 
Posted at 2008-06-25 11:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-06-24 08:19 PM 發表:
唔 舒 服 -口-?!
我 個 b10G 就 有 可 能 喇 =]
頭 果 幾 篇 唔 荒 好 野 -v-"
狂 鬧 人 xD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會T^T
君君師父>//<
穎子被HuRt了- -"(雖然唔知係咪講我....)
 
君君師父穎子要鍚鍚~>///<
 
 
Posted at 2008-06-24 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]