★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 10
累積人氣: 604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   時晴時雨


自製砲台決鬥!!~最後的制服團隊!! 分類: 校園生活★

今日一返到學校,,穎子就同晴子,,恩子係門口等如子番黎.........

[如子:係等我正既砲台吧- -?]

呃................別這樣了~~(想知更多關於砲台可以睇番之後果篇)

等到打鐘啦.....佢都味返.................

桔桔的T^T

好采.....最後一分鐘如媽黎左,,仲交砲台比我地~

WeLl~又正得唔錯波~

之後如子都係2分鐘後趕左番黎(呼~)

再之後當然就係去比賽啦~

穎子果組最後羅到第4~都幾好啦!!

 

放學後有我地最後一次既制服團隊,,

以穎子所知~

差唔多所以團隊都有大食會,,

正~好味!

呵呵呵!~

團隊放學我同mArY姐仲上演一場『天堂回家記』

哇卡卡~!

今日真係爽!

穎子LiKe It^o^!~

                                                   <<<完>>>

以下係比mArY姐既野,,而且送比各位乜子物子~因為穎子覺得呢首歌同大家&穎子既情況相同喔!

睇下~真係好似>///<

Hello愛情風-黑澀會

第一次相遇時候 沒忘記過
壞壞的那個笑容 打動了我
學校裡好像從沒教過
心動怎麼對他說

不知道什麼時候 他走向我
寫著名字的信封 好像是我
星座雜誌預測了大成功
我們天衣無縫

Hello Hello愛情風
吹得我轉向又暈頭

*幸運粉紅請幫我
讓他著迷的不能自我

自然牽我的手 在電影散場之前
他輕輕的對我說 好喜歡我
傻傻笑容 心飛了好像煙火

像惡作劇糖果 酸酸甜甜像檸檬
愛甜美在其中 大大的手 又暖又厚
緊緊的不會放手 保護著我*

(RAP )
不要管 不去想 不要在乎那麼多
這樣的 勇氣是 第一次擁有
怎麼會 怎麼可能選擇了我
天空突然刮起 好強一陣風
愛情風的威力讓我忘了誰是我
心裡想的念的都是你的笑容
我坐上了 你的彩色熱氣球
環遊世界只要你陪我

每一次約會時候 鮮艷花朵
壞壞的那個笑容 沒有變過
我的臉忽然害羞的變紅
原來真的是心動

累積所有的感動 日記裡頭
寫滿了我們所有 從頭看過
心跳還是一樣加速跳動
點點滴滴都像夢

HelloHello愛情風
它吹亂了心跳的節奏

repeat*

開始幸福遨遊 愛情帶來幸福的微風
吹往天空 星星閃爍 見證你我
戀愛閃耀的煙火

像惡作劇糖果 酸酸甜甜像檸檬
愛甜美在其中 大大的手 又暖又厚
緊緊的不會放手 保護著我

                                                 <<<真的完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


wingyin6622 於 2008-07-02 08:00 PM 發表:
我 唔 係 x 子 =]
所 以 首 歌 我 用 唔 著 xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

岩-.-
你係然子啦!~
岩咪用得著@@
 
Posted at 2008-07-04 02:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shandy_hs520 於 2008-06-30 03:32 PM 發表:
thanks 你首歌la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵!~
@v@岩唔岩心水?
 
 
 
Posted at 2008-06-30 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary姐 於 2008-06-27 11:07 PM 發表:
穎子,What is "天堂回家"?
thanks 你首歌?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不是啦,,
只是我搵唔到形容放學果陣既情況......
所以用左『天堂回家記』
 
pS:首歌點樣?
Posted at 2008-06-28 11:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]