★雞翼♀W!nG 之 私家密語bLoG☆
各位同學/朋友/參觀人士 :
H!,,呢個係穎子既bLoG喔!![見到人開我都開黎玩玩-v-]
黎睇記得留CM,,不留者---斬!!!
多謝合作☆^v^
穎子上
wingily_
暱稱: 雞翼♀W!nG ~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
哇擦擦!~
貼圖圖時間!穎子的第一...
1234567........媽的!...
嘩牙~公廁『兇手』!?
真的畢業了!??
文章分類
全部 (23)
生活點滴☆ (7)
自 製 物 分 享 (1)
朋友 與 我 (1)
校園生活★ (13)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 84
今日人氣: 3
累積人氣: 612
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 4 日  星期五   酷熱


有無再悶D??特別新聞報導:畢業禮彩排! 分類: 校園生活★

呼~~

今日呢個時間穎子就交比君君師父作今日既新聞報導,,有請:君 君 師 父 !

君:[嗨~各位好,,好耐無見!今日係我回歸既日子-v-所以就幫穎子客串一下~等我帶大家去睇下今日畢業禮彩排既情況!]

君:[靜D牙~佢地E家係到彩排緊影相既野.....唔比咁大聲嫁..細細聲細細聲~]

君:[聽講佢地已經彩排左2個幾鐘啦......好辛苦牙T^T......]

鐺鐺!~~

君:[嘩呼!辛苦左咁耐,,可以放小息啦!我都要去休息一下,,時間交比穎子一陣先!]

穎:[媽的!!好累牙T^T無啦啦搞D咁既野~好慘牙,,小息穎子我都唔可以休息,,因為要去當....值.....等我報導下樓下的情況啦..........呃....一切正常- -''..所以,,無野講..君!又到你啦~]

君:[-.-''巧吧!小息之後就係彩排『表~演』,,當然係A班先啦.....呃!?穎子上台帶唱呢~哈哈!!!]

{啪}

穎:[好了- -笑咩,,小心D......]

師父之粉絲 sM 我們的穎子.......穎子被K.O.了......

君:[A班表演完後就到B班,,之後C班,,D班,,無乜好講.....最後係羅獎生彩排......穎同我都有份..]

穎:[你當然有份啦,,無份都係老師講錯姐~]

.................................................................

穎子又被K.O.了....{慘}

君:[OK...彩彩彩排彩到放學,,咁樣今日既畢業禮彩排就到呢到為止,,各位,,掰掰~]

穎:[感謝君君師父客串!~掰掰各位~鍚>///<]

[某:好簡單既報導.....縮寫喔- -]

                                              <<<完>>>






訪客留言 (返回 wingily_ 的日誌)


wingyin6622 於 2008-07-05 10:04 AM 發表:
OMG -0-
我 搞 錯 左 tim -v-"
應 該 係 :::
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩哈~
好令牙><
謝君君師父^0^(行禮)
Posted at 2008-07-06 03:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-07-05 10:01 AM 發表:
唔 知 穎 系 我 個 b10G 度 有 冇 見 到 呢 ?
[ 係 系 前 幾 日 個 b10G 度 ]
[img]http://i290.photobucket.com/albums/ll262/Kwan_Sweet/Wing.png[/img]
希 望 你 鍾 意 啦 ^____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喔!
沒上去看-v-
補回~
 
Posted at 2008-07-06 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyin6622 於 2008-07-04 07:58 PM 發表:
=口=
發 覺 穎 子 的 報 導 好 簡 潔 呢 xDD
嘻 嘻 @w@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

師父D用詞好好聽@@
嘻嘻~令人巧舒服喔!
 
Posted at 2008-07-04 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]