呼~~
今日呢個時間穎子就交比君君師父作今日既新聞報導,,有請:君 君 師 父 !
君:[嗨~各位好,,好耐無見!今日係我回歸既日子-v-所以就幫穎子客串一下~等我帶大家去睇下今日畢業禮彩排既情況!]
君:[靜D牙~佢地E家係到彩排緊影相既野.....唔比咁大聲嫁..細細聲細細聲~]
君:[聽講佢地已經彩排左2個幾鐘啦......好辛苦牙T^T......]
鐺鐺!~~
君:[嘩呼!辛苦左咁耐,,可以放小息啦!我都要去休息一下,,時間交比穎子一陣先!]
穎:[媽的!!好累牙T^T無啦啦搞D咁既野~好慘牙,,小息穎子我都唔可以休息,,因為要去當....值.....等我報導下樓下的情況啦..........呃....一切正常- -''..所以,,無野講..君!又到你啦~]
君:[-.-''巧吧!小息之後就係彩排『表~演』,,當然係A班先啦.....呃!?穎子上台帶唱呢~哈哈!!!]
{啪}
穎:[好了- -笑咩,,小心D......]
師父之粉絲 sM 我們的穎子.......穎子被K.O.了......
君:[A班表演完後就到B班,,之後C班,,D班,,無乜好講.....最後係羅獎生彩排......穎同我都有份..]
穎:[你當然有份啦,,無份都係老師講錯姐~]
.................................................................
穎子又被K.O.了....{慘}
君:[OK...彩彩彩排彩到放學,,咁樣今日既畢業禮彩排就到呢到為止,,各位,,掰掰~]
穎:[感謝君君師父客串!~掰掰各位~鍚>///<]
[某:好簡單既報導.....縮寫喔- -]
<<<完>>>
|