2006 年 4 月 17 日 星期一  |
好開心....^^  |
分類: 未分類 |
|
今日...好開心呀...
終於都可以見番D小學同學啦...KAKA
不過,,,有D可惜..因為有D人唔得閒SO..冇黎...
唯有下次先見啦..
我地一去到...就企左係度...
傾呀傾...傾左一陣..就走左去KFC度食野..
我地食得好慢...><..
食完...去左影貼紙相...(有圖..)
係個度差唔多都一,兩個鐘...><
好攰呀...影影下...有d人走左...可惜可惜..
跟住..我地去左..
史路比公園度玩...^^
影左勁多相..好玩呀,,
跟左我同貓貓去圖書館,,,點知..冇開...123..
咁唯有番去搵佢地...好采佢地冇走到...
影左一陣,,,就走人啦...
佢地走哂..淨番我..貓貓..同catcat,,
一齊去左ssc..行左一陣就走左啦/..
今日真係好攰呀..><
我要加油...做埋d功課,,,
如果d圖睇唔到..又想睇就叫我sd比你啦,,,



|
|
|
|
**零與零之間...  |
分類: 未分類 |
|
這首詩 畢竟寫愛一字
記憶鎖匙 應該一試
時空之中不肯將我記得清楚
狂風怎麼吹不去還是我
*未放低 怎會去轉身
未抱緊 冰冷了氣溫
沒有心深愛記念 怎麼當真
怎麼走更近
沒記憶怎告訴你知
若有天可從零再一次
沒法相擁之時 還不太諷刺*
說不知 不懂不愛不是
我心奔馳 終於一試
寒冬之中不肯將我抱緊心窩
何解當天總不對還是錯
REPEAT*
如你說記念也都交給我 喚醒這個我
能再說句 未記起當天受罪
看過去 夜雨冰封下墜
風急不必再追 枯乾一堆眼水
未放低 怎會去轉身
未抱緊 冰冷了氣溫
就算這刻再發現 終於看真
多麼相配襯
若記憶觸碰我的心
若有天可從零再一次
沒法相擁之時 還不太諷刺
未發生的當時 如果更機智 |
|
|
|
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
唔要番學呀....><  |
分類: 未分類 |
|
今日..我一d都唔乖地咁玩電腦...
呵呵,,,我都唔想架...我都控制唔到...kaka
呢幾日都唔得閒..好慘...
聽日又要同d小學同學食飯..唔得閒...
後日又要練horn...好慘..></..
d時間真係排到密哂...真冇時間做功課,,,
好慘呀...我唔想番學..唔要做功課...><
最後講多一句..陳兆康唔再係我呀哥...ya// |
|
|
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 123 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|