2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天


好開心....^^ 愉快 分類: 未分類
 
 

今日...好開心呀...

終於都可以見番D小學同學啦...KAKA

不過,,,有D可惜..因為有D人唔得閒SO..冇黎...

唯有下次先見啦..

我地一去到...就企左係度...

傾呀傾...傾左一陣..就走左去KFC度食野..

我地食得好慢...><..

食完...去左影貼紙相...(有圖..)

係個度差唔多都一,兩個鐘...><

好攰呀...影影下...有d人走左...可惜可惜..

跟住..我地去左..

史路比公園度玩...^^

影左勁多相..好玩呀,,

跟左我同貓貓去圖書館,,,點知..冇開...123..

咁唯有番去搵佢地...好采佢地冇走到...

影左一陣,,,就走人啦...

佢地走哂..淨番我..貓貓..同catcat,,

一齊去左ssc..行左一陣就走左啦/..

今日真係好攰呀..><

我要加油...做埋d功課,,,

如果d圖睇唔到..又想睇就叫我sd比你啦,,,

 

 

 


**零與零之間... 愉快 分類: 未分類

這首詩 畢竟寫一字
記憶鎖匙 應該一試
時空之中不肯將我記得清楚
狂風怎麼吹不去還是我

*未放低 怎會去轉身
 未抱緊 冰冷了氣溫
 沒有心深愛記念 怎麼當真
 怎麼走更近

 沒記憶怎告訴你知
 若有天可從零再一次
 沒法相擁之時 還不太諷刺*

說不知 不懂不愛不是
我心奔馳 終於一試
寒冬之中不肯將我抱緊心窩
何解當天總不對還是錯

REPEAT*

如你說記念也都交給我 喚醒這個我
能再說句 未記起當天受罪

看過去 夜雨冰封下墜
風急不必再追 枯乾一堆眼水

未放低 怎會去轉身
未抱緊 冰冷了氣溫
就算這刻再發現 終於看真
多麼相配襯

若記憶觸碰我的心
若有天可從零再一次
沒法相擁之時 還不太諷刺

未發生的當時 如果更機智

 
 


2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


唔要番學呀....>< 愉快 分類: 未分類
 
 

今日..我一d都唔乖地咁玩電腦...

呵呵,,,我都唔想架...我都控制唔到...kaka

呢幾日都唔得閒..好慘...

聽日又要同d小學同學食飯..唔得閒...

後日又要練horn...好慘..></..

d時間真係排到密哂...真冇時間做功課,,,

好慘呀...我唔想番學..唔要做功課...><

最後講多一句..陳兆康唔再係我呀哥...ya//

 

 

 

 

 


wingin30118
暱稱: `` BuT子...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
b-Day!
新的一年..=]
2007-11-14
22'07'07
10`4`07*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
my xanga*
jodith.xan...
Kasumi  Xanga
s士打.xanga
我們的,....留言板...
表妹留言板,,,
楚鈴..xanga
SONG*
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(四)
尚無任何內容
自訂欄位(三)
尚無任何內容