๑۩๑ ♂∴﹒.T. V. X. Q﹒∴♀๑۩๑

wingkar
暱稱: 珈`
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
new
bRANd new daY```
2008-07-07
2008-07-06
2008-06-30
文章分類
全部 (159)
school... (5)
THx (1)
tvfxQ (1)
Happy B-Day (6)
朋友......?? (5)
傷... (10)
未分類 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
cassiopeia...
最近訪客
最近沒有訪客
今日運程
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 159
留言總數: 204
今日人氣: 2
累積人氣: 6390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008-01-01 分類: 未分類

HAPPY NEW YEAR

新一年啦

雖然係婆婆屋企倒數

不過都好呀

 

08年要比之前更開心更開心啊

新一年BE HAPPY

 

前幾日食dinner 個陣

有個人問 「咩係豬潤??」

另外一個人答「姐係豬嘅潤」

超得意的對話

p.s. 我唔係尼兩個人之中其中一位呀~






訪客留言 (返回 wingkar 的日誌)


shiyanling 於 2008-01-01 08:35 PM 發表:
新年快樂噢^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nhgysf 於 2008-01-01 08:08 PM 發表:
新年快樂~
happy new year~
새해는 즐겁다~
新年は嬉しい~
Το νέο έτος είναι χαρούμενο~
Het nieuwe jaar is blij~
Новый год joyful~
El Año Nuevo es alegre~
O ano novo é alegre~
Il nuovo anno è allegro~
Neues Jahr ist froh~
以上都是不同國的言語和你說的~
有十一種喔^^
開心嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙晉*/ 於 2008-01-01 04:25 PM 發表:
呵呵~  聖誕快樂^^
..
.
.
新年快樂...orz      XD''
.
.
妳都好耐冇去我個XG度留言lo  wo- -''
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]