今日全港公開比賽,,,,
朝早我一D都唔角緊張喎,,,,
超怪喎,,,,
近牌比賽愈黎愈唔緊張,,,,,
唔知點解,,,,
可能近牌受太大刺激,,,,,
唔知點算,,,,,
跟住到到放school前先知自己無帶top,,,,
超臭,,,,
仲要我係考緊英文國際評估,,,,
屌,,,,,
跟住即刻亂咁做晒去,,,,,
走佬,,,,,
跟住跑翻屋企搵,,,,
搵完即刻跑去巴士站去搭巴士,,,,
仲要係車上面食我阿媽嫁愛心午餐,,,,
超忙,,,,,
去到高山,,,,,
又要即刻扮靚靚,,,,,
個陣其實我已經開始緊張,,,,,
扮完靚靚,,,,
去練,,,,,
我明明個陣記得晒,,,,,
但係一比賽,,,,
我個腦空晒,,,,,
好似瘋左咁,,,,,
做錯晒D野,,,,
超失敗,,,,,,
仲靖係得銅獎,,,,,,
真係失敗,,,,,,,
|