fish blog



2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


生日前夕 開心 分類: 未分類

今日好開心啊

因為聽日正日要留比我中意的人xdd

所以朋友們就早一日慶祝吧!!

親口講生日快樂係~~

1st 香小~

2nd 凱凱~

sms唔準時的係~十點就sd比我的輝輝xdd

msn第一個~都係唔準時~十點sd的精甩焜~第2係多毛xd
 

上年生日比人fake

今年重施故技,我都係比人fake- -

墨明明話同去sunny屋企食野,唔會同我食

明明話得7個人一齊食野

明明冇話過有cake

仲要好似得個肉醬意粉!!

點知

係我毫無防範之心,乖乖食我的意粉的時候

月餅企係身

話有份gift送比我

我重係呆滯緊的時間

有人係我後面

竟然係話去SUNNY屋企個個墨

哼!fake我!

不過~真係好驚喜!^^開心死我

仲有白雪雪黎左~

之後仲有冲冲^^

共有l:me啦,moon cake,=6,子蔡,凱凱,馬馬,linlin,剛,冲冲,墨~~

好開心^^bobby都同我講生日快樂xd

墨仲買左蛋糕^^好正~~

又係天使蛋糕- -同上次比佢地fake個個一樣樣= =

不過好好食啊^^yummy~

then,jc,凱凱佢地送左份好有意思的禮物比我xdd

我好中意啊!隻啤啤好可愛啊!!黑墨+熊啤啤xd笑了!仲要係D and J!

多謝~~^^

凱凱張生日卡我好中意啊!!又係啤啤~仲要係毛毛xd(d字好令令啊)(我會珍藏^^)

哈哈,個J我倒轉左XD

封信睇左我好感動...凱凱!we are forever friend!!^^我中一同你玩都好好好好好開心啊!

 

多謝李*a~~有我中意食的糖糖^^唔捨得食xdd

仲有yoyo,moon cake同唔願停的bear啊~錢箱黎^^好可愛啊!我放左係書枱xd

 

之後=6佢地又係個蛋糕盒到寫野xd

=6好kai啊!!月餅sorry啊,我整到D字化左

 

放左學,同哥哥溫完書就同餅餅.呀媽,奶媽佢地慶祝

好多波折啊!!

1.冇地方

2.我遲到 ==

3.熱 + 係我地就食蛋糕時落雨!!!(避雨搞到個蛋糕唔令令嚕)

4.搬家去,點知好多蚊蚊- -叮死我地!

5.粟米頭唔識路xdd

但最後我地都玩得好開心啊

傾下計,玩下啤牌^^win左一次xd

又有蛋糕食xdd今次呢個有我最中意食的水果xd

佢地唱生日歌我錄低左xdd好開心啊^^

我唔敢點火xdd白痴!

肥肥破例今次有得8點半番屋企啊^^好happy^^

仲有好多薯片食啊!! ^^ 一定生勁多暗瘡~熱浪好好食xd

 

今次生日真係好開心^^有咁多人同我慶祝,又有驚喜喎!有2個蛋糕xdd

多謝啊!!!

所有禮物我都咁中意^^

希望聽日正日都咁開心啦^^期待一陣的sms^^

祝自己生日快樂!^^






訪客留言 (返回 wingki567 的日誌)


Fongkayo2 於 2010-06-05 03:57 PM 發表:
生日快樂呀!!!!!!!!!!!!
sor呀sd唔到sms比你~~~~~
希望你日日都可以咁開心啦^^
開心魚^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦
有心就得啦^^多謝你!~
Posted at 2010-06-06 11:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



donald1994 於 2010-06-05 02:17 PM 發表:
cmcm~
生日快樂丫細妹!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀哥~
Posted at 2010-06-06 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHERRY_LI 於 2010-06-05 01:23 AM 發表:
生日勁快樂啊^^^^
有我地係到^^一定會過得開開心心^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你地幫我慶祝啊^^
Posted at 2010-06-06 11:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lishinghei 於 2010-06-05 01:21 AM 發表:
HAPPY BIRTHDAY
生日快樂
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx你啊
Posted at 2010-06-06 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessicaCCY 於 2010-06-05 12:12 AM 發表:
HAPPY BIRTHDAY XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又sd sms又係fb留~又係我個blog到講xd傻瓜xd
Posted at 2010-06-06 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHEUNG_BEST 於 2010-06-04 11:03 PM 發表:
Happy B-Day -
Cm -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^多謝冲冲^^
Posted at 2010-06-04 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Danielli 於 2010-06-04 10:54 PM 發表:
hey honey
Happy Birthday
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-06-04 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo3 於 2010-06-04 10:53 PM 發表:
生日快樂牙!; )
希望您同佢可以繼續一齊落去啦; )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你啊^^cm得真係快~
Posted at 2010-06-04 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







wingki567
暱稱: 詠儀
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
» 最新日誌
11個月~
2010-12-08
第一次
她是鑽石 我是砂
haha
» 日誌分類
全部 (221)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 419
今日人氣: 7
累積人氣: 9050
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann