fish blog



2010 年 6 月 5 日  星期六   晴天


正日生日 開心 分類: 未分類

 今日當然留比佢同我一齊過啦

今日一早唔係好開心

因為同屋企人有爭執- -算啦

之後晏就就同5+1去左溫書

哈哈佢煮飯比我食啊

好有心思的禮物xdd

牛肉飯~好好食啊!!

傾左陣計就去左搵墨

佢話去左粉嶺拎野

又番黎搵我啦

同我去左沙田

係空中花園傾左陣計,之後話悶

就去左睇戲啦

去到佢唔比我去買飛喎

叫我落去啦

原來我又一次比人fake- -

佢唔係去粉嶺拎野,係去沙田買飛xd

又一個傻仔!

不過我真係估唔到,多謝啊!^^

睇完套波斯王子

我地就搭72番大埔啦

我的陰謀xdd

我送左張紅3魚摺的心心比佢xdd我的心心~嘻  

去左珊瑚堡食野xdd飽飽啊

本身原來佢諗住係沙田食完同我去大尾篤睇星xd

但唔夠時間,咁就去海濱坐下算啦~

佢唱生日歌比我聽xdd有音啊!!^^好開心~

條項鍊我好中意啊,係啤啤熊~~^^thx~

xxxxxx相片不對外公報xddxdd

我bring左本日記出黎~佢寫左一版xd^^]

之後好傻仔~行左第2條出工業村的路- -長到喊

行極都係煤氣廠...勁鬼片feel...仲要就黎12點

最後行到出黎勁開心xdd但我地攰死了!

之後佢陪我番屋企xdd thx啊

 

今日好開心^^

琴晚都係~

共收到24個sms xd

第一係肥焜xdd

第2馬馬~

第3墨~

最有心機係5+1,子蔡同餅餅xdd

11點58開始覆,覆到1點xdd手軟~不過開心開心開心啊^^

自己買左份生日禮物比自己~一對鞋xdd想買好耐~

完啦我個生日~又老了~~






訪客留言 (返回 wingki567 的日誌)


lws525 於 2010-06-10 05:17 PM 發表:
comment*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lishinghei 於 2010-06-08 08:14 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHEUNG_BEST 於 2010-06-06 08:57 PM 發表:
Cm -
好sweet @0@ -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XDD happy~
Posted at 2010-06-06 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fongkayo2 於 2010-06-06 04:03 PM 發表:
佢有音好難得的=p
佢開始有進步啦喎!!!!!!!!
你實林死啦=p
見你個blog都feel到你好開心^^
日日都要係咁喎^^老魚=p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈哈~真係成首都有音xdd真係霖死xd
好開心^^
Posted at 2010-06-06 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo3 於 2010-06-06 03:54 PM 發表:
cm: )
有佢陪你過生日 實開心架: D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係咁話xdd幾時到你啊?
Posted at 2010-06-06 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







wingki567
暱稱: 詠儀
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
» 最新日誌
11個月~
2010-12-08
第一次
她是鑽石 我是砂
haha
» 日誌分類
全部 (221)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 419
今日人氣: 3
累積人氣: 9046
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann