2010 年 8 月 13 日 星期五  |
| 2010-08-13 |
分類: 未分類 |
黑色星期五真係唔好出門口...
意外係意料之外= =
變態佬真係好多= =
飢不擇食真恐怖...
大家請小心富善商場!
個到係冇閉路電視家!
重申一次係冇閉路電視!
做咩都冇人知- -
請小心!
|
|
|
CM到~~;) 有冇咁既事牙?? 你講到好似恐怖咁><
|
|
|
IMTING 於 2010-08-13 11:04 PM 發表:
係唔係搭LIFT果陣見到= =
|
網主回覆
係呀係呀
你點知家??? Posted at 2010-08-14 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|