哈哈哈哈~~~
今日好開心呀~~~
科學有8字頭呀!~~
我科學有62/75分呀~~
啫係80.5/100分呀~~
happy~~
好高分呀~(係我的角度黎講)
不過都唔係全班最高分///
算喇...
有得獎就得喇/~~
呵呵呵呵
啱啱好有得獎~~
呵呵~~
好開心呀~~
第一次有咁高分~~
我中一都係78-79分~
呵呵
又多一科進步咗喇~~
如果加埋中文的話...
就會五科都進步喇€~
到時我一定會開心到笑死咗..
不過唔開心的係...
計咗個平均分///
目前為止,先得69點幾分...
unhappy~~
唔怕///
可能派埋中文就會有7十幾分呢.......(幻想中)
今日綀跑呀~~~~
累死人喇~~~
=口=///
跑個不停~~
累.....
唉..........
唔打喇
88
|