嘩..好辛苦呀..
一個星期有三個test
仲要係最難個三科
A-Maths 我死哂..
算啦..唔食蛋就開心架啦..
今日test chem.
真係好無奈..
What is the mean of the relative atomic mass??
我唔温既佢就出..
聽日又黎bio.test
我又要再次抱住必死既心情去test啦..
今日我發現phy.係一堂可以暫時忘記其他野既堂..
==============The End===============