11:00am同chy,nws,nwh,kerker 夾band
chy,nws,nwh三個都著紫色衫, 好得意
今次主打
"呼求耶穌"
"頌讚全能上帝"
約書亞band隊
相信好快會誕生!!!
之後阿恆同我去食lunch
再去搵kimmy唱k
我變了
不雖預約