今日一朝早唸住玩人,
點知見你唔開心,
到最後都係冇玩,
廢事搞到你更加唔開心la..
原來因為咁而比人閙,
的確幾慘ga,
咁都唔信你..
不過你唔好唔開心la,
好在係lunch見到你個陣,
你已經笑番姐,
你成日只係笑,
我真係未見過你咁ga樣,
搞到都有d驚添..
好慘慘a我,
企左4堂,
art_2堂,
maths_1堂,
中文_1堂,
art話我地d野做唔好,
成堂咩都唔可以做,
maths我唔記得帶工作紙,
中文係lunch之後先交,
搞到又企..唉..
放學成班2c一齊去留堂班,
係我第一次去咋,
之後唸住開窗望下你la,
點知撞左埋窗到,
勁樣衰a..
去完留堂班,
又去maths增潤,
個a sir勁玩得wor,
一入到去狂叫a sir a sir,
又li樣又個樣咁law,
之後自己坐左窗口位睇你打波,
過左唔係好耐,
就完lu..
愛情城堡裡面 誰的魔力最深
有誰可以愛著誰永遠不變
愛情城堡裡面 哪個王子最真
你會不會愛上別人
|