今朝起身超精神.. >v<
琴晚終於都訓得著LO..HAPPY...^^
聽住歌訓覺係唔同D...
八個鐘都OK啦
同埋其實今朝遲左差唔多半個鐘先起身...XD
因為去裘錦秋唔駛搭車..呵呵呵
同行過去陳瑞芝差唔多...=V=""
條路唔多好行LO我覺得...哈
去到入左去坐...悶到傻左...
八點二等到八點五..><"""
悶死..
我前面個女仔同考PHY果日係一樣GE人..
其實D人都差唔多GE...
我地學校GE我都係見到PEGGY同埋何漢傑...
我同PEGGY中數PHY,CHEM,BIO,AMATHS都係同一間學校...哈哈
有個人陪我都好D...^.^
嗚嗚嗚
唔緊要...考CHEM,ECON慢慢搭
哈哈
唔記得左講返CHIN TIM..
卷一呢...
就哈哈哈哈
正到爆...
睇完果篇冥王星我已經宣告投降GA LA...=.=""
仲要整多篇好正GE文言文...
哈哈哈哈
全部都唔識...
P(FAIL)=0.8..><"""
卷二篇作文..
檸檬茶..-.-
我CHOOSE左果篇敬師日...>V<
作到唔知有無離題
哈哈哈
算了吧..^^
KO了一篇千五字GE文已經好開心...
不過長係無用GA...
離題就BYE BYE...=.=""
嗚嗚嗚
今日無得搭LRT...><""
我有會考興奮症...XD
痴線GA...
下午做MS KWAN份MOCK卷..
勁難超級難非常難...
難過MS單份MOCK卷一百倍一千倍...!!!!!
兩個半鐘都係岩岩做得哂...
唔怪得佢話做呢份卷有七十幾分就A到...>﹏<"""""""
傻GA
我最勁果題十幾分得三分..哈哈哈哈哈
做到咁頹都係第一次...
做到我傻左呆左....=.=""
呢兩個鐘簡直就是瘋人的...
我相信會考唔會咁難GE..唔係就死得人多..>.<""好似自我安慰緊..哈
我決定了
見到PARTNERSHIP就88...
唔想放時間去溫返PARTNERSHIP...個TOPIC咁長...
中文卷三卷五有D咩溫呀...!?