| |||| 萬年up一up |||| |
|
真係好耐冇UPDATE過我個qooza,因為所有正野都排哂起xanga,QOOZA就得閒先放D垃雜野上尼.(感覺上有少少似堆填區)
好依加就寄放下最近既垃雜野先:
首先就畫

之後就係random影影番尼既夜景相.
 
最後送上張大size既風景相:

PS : Derek你係張相入面搵唔搵到你個教會呀?
就係咁多,再會~
::::Jen::::
|
| 發表時間:2010-04-17 06:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kaihkl 於 2010-04-18 11:21 PM 發表:
ua~好靚;>
|
網主回覆
我狂聽囉依加<3 Posted at 2010-04-17 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你知就好na,所以你下次唔好問我畫緊邊個 ,知嗎?  Posted at 2010-04-17 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ August 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|