最近 都將不快訴諸於詩上
辛苦文字 亦辛苦讀既人
--------------------------------------------
如果你想開心
請勿看下去
--------------------------------------------
生活變得動力好低
追尋0左愛情咁耐
原來 一直都係虛幻
此刻回到現實
自己仍然係孤單一個
友情 總在需要時不在
曾經認識幾多既人
今日都是略影
慨然會成為略影
友情 再何必深交
享受快樂既時光
裴後 回歸到孤單既寂寞
無人能結伴到永遠
再相伴 又何必呢??
每人也有包袱
傾訴只會增加別人負擔
我願背上別人既包袱
亦不願別人辛苦去背我既包袱
太重 太難過
誰會與我共嗚??
也許 都係泡影
|