3月3日考mock..
今日已經係26號..
真真正正返學0既日子..唔多lu..
0係信義"返學"既日子..好似已經到0左盡頭..
一齊過過5年0既地方..唔知未來仲留0係到...定離開呢到??
多數係離開..因為..無論個分返唔返到0黎..
都應該會選擇唔返0黎..雖然呢到師資好..
但壓力同要求太高..咁0樣生活落去.會死人..
28號一齊食個飯..好丫..
雖然唔等於我地分開..但就等於我地一齊0係信義0既生活結束..
0係會考後..都會有個新局面..未知0既新局面..
諗0住咩都係mock後爆..
同0埋依都仲有功課要做..做得功課0黎又溫唔到書..
溫得0黎又訓唔到覺..所以..依家都係選擇功課同訓覺..
我有好大個眼袋同黑眼圈丫..
-0-..
變0左熊貓@0@..
仲有生日卡要寫..禮物要買..
騎士要著色..好多好多0野要搞..
會考前都咁煩!!
煩0既事...表面上消失0左..
但實際上...只係收埋係心底..最深處..不被激發..就如平靜..
讀0左《水巷》..真羨慕作者有選舉的餘地..
我..就無..
戚戚然.."佢"亦係唯一令我心有呢個感覺0既人..
係真心0既牽動..心靈0既迴盪..無人可以取代..
取代0果種由"佢"所帶來0既心跳感覺..
係緊張..但又好舒服..令人回味..
但可惜..一切已成泡影..
但..即使將呢份情收埋..但實際..又邊有可能完完全全咁收埋..
每朝返學..我留意0既..都係往日"佢"出現0既位置..
見唔到"佢"0既蹤影..我其實好失望..
每刻亦留意..留意"佢"間學校..其實係怕"佢"唔使返學..
無機會見到"佢"..但心知.無可能再見到"佢"..
係執著..係眷戀..
無人再可真真正正牽動我0既心靈..
一切一切都係過客..
騎士為此..對自己的心跳感覺作出守護..
再次成為守護騎士..但守護0既..係真心..
守護0既..係自己0既心靈牽動..
等待再一次0既牽動..
對身邊0既過客..再唔會有任何情感..
每一個都係幻覺..都係假愛..
但..騎士深信..總有一日..會遇到真正..
騎士所守護0既人..
|