又補課-口-...
8點尾到去...其實都無咩心機聽書..
事關..下午丫倫佢0地0黎玩玩..
頂丫...死頂住個文學..
終於到11點到..放0口0..
去大羸家食0野...
同倫鋒波子..
之後上一上圖書館..
好..搭751去我屋企...
到0左...先畀蜜鋒睇0下我0的索斯獸..
跟住即刻開波...
打猩猩拆樓...丫倫同蜜鋒係打架王..
我當然係拆樓王...
打0左好多格鬥game..除超人之外..
蜜鋒屈哂..
丫倫係超人打架王..蜜鋒係格鬥王..
又玩搖控車對戰..畀丫倫打到..隊友丫大佬...
大家都唔識打..得我殺-.-
之後玩賽車game..都係我屈-0-..
之後玩0左陣lf2..ok啦-0-...
我個改版..屈0左少少..
最後鬥泡泡龍...都係我屈..得波子頂到我一陣0.0..
丫倫古惑狼賽車對打同泡泡龍羸我一場..
少自滿..(其實係我-0-)...
搞到lung call打波都無去...
sor>_<
0聽朝要去拜山..0點唱k>口<..
-口-..
打陣lf2..斬豬肉好正-w-..
無玩封魔-口-..
自己射0左陣波..唔通又返0黎??
唔知..-w-..
剪0左頭髮..ok滿意..好過髮前-口-..
-w-+(奸笑)
|