今日好遲先起身!!!
跟住就補習!!
補完就上網睇黑澀會!!
講佢地攞哂自己D寵物!!
有個女人佢話知道D寵物講咩!!!
超勁!!!
2點出左門口!!(要返基軍)
5點幾先放!!
返到home落車行返去,突然有三隻狗追住我!好似想咬我!!!
返到home果時腳仔軟!!!
睇左一陣電視!!!
留cm牙~