1起身 勁眼訓low 陰公∼
個屎忽好痛 嗚嗚∼” 可能打完保0∼
之後洗頭..返學..
呵呵 好早返到啊 開心開心”
kaka 勁驚個死人地鐵壞low∼
哼哼哼 唔要再遲到丫!! 唔制丫!!
then∼ 返課室∼
過下過下 就過左好堂
chem好唔開心丫 對mc 我條條都錯
嗚嗚 好衰格丫 改2條mc
我1條+分1條-分 嗚嗚
人地差1分就70ga la麻..
而家69勁低分low 勁唔開心∼
勁想喊.. 唉唉唉” 好想喊丫!
好灰low∼ 竟然咁答我
我好kai啊∼ 我係咪唔好再咁樣呢∼
唉.. 唔通又係得我自己1個係到傻..
|