| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
入了急症室啊   |
 昨晚因為太肚子痛啦
半夜,1點左右去了e院急症室啊.......搞到了四點幾先可以返家啊,嗚嗚
咁大個女都係第一次肚子痛人急症室啊,講真,真係好難忘啊
最唔開心係搞到呀媽,要陪我,搞到冇得訓啊.....
Dear:Mother:
sorry,....

入急症室真係好難忘啊....
又要照X光,個肚痛了一星期了啦
今次都搞到本來約了建娣,都去唔成啊,真係唔好意思啊...=.=
唉,今次肚子痛搞到我整個復活節假都用哂啦
嗚嗚,都唔知行咩衰運啊
昨晚睇了電車男,令我聯想起某人,唉
肚又痛心又痛,勁想死啊
希望自己快d好返啦
 |
刊登時間︰2006-04-16 10:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哦,你係王國彬啊..好耐冇見呀..點解你會有我日記啊?睇下到時點啦,你約多少少人啦
|
|
|
彬 於 2006-04-22 06:54 PM 發表:
我唔係女仔呀...我係男仔呀!!小六年級同班個個呀...生姐!!
你下星期三番唔番小學呀???得我同謝宗衡去炸...諗住約埋你去∼∼∼
|
|
|
彬__*” 於 2006-04-17 07:56 PM 發表:
hi....你知唔知我係邊個呢...你自己估啦...你一定會估到架!!!
|
網主回覆
hello.....好難估啊??我可唔可以問問題啊??你係唔係女仔來啊??ka ka~因為你個名叫彬啊 Posted at 2006-04-19 06:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sharon 於 2006-04-17 06:42 PM 發表:
下??!!><你e+仲有冇事呀???
醫生點講呀??
|
網主回覆
我痛了一星期啦,依家仲有少少痛啊,特別夜晚最痛啊,簡直救命啊
唔通個e生有唔同個講法啊 Posted at 2006-04-19 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|