wingsan
暱稱: cody
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2007-01-14
2006-11-05
2006-11-03
2006-10-12
2006-09-02
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Hill
君日記
呀君相簿
我的相簿
我的留言板
盈盈日記
魚骨相簿
菁菁日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 56
今日人氣: 74
累積人氣: 7026
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


入了急症室啊 感動

昨晚因為太肚子痛啦

半夜,1點左右去了e院急症室啊.......搞到了四點幾先可以返家啊,嗚嗚

咁大個女都係第一次肚子痛人急症室啊,講真,真係好難忘啊

最唔開心係搞到呀媽,要陪我,搞到冇得訓啊.....

Dear:Mother:

sorry,....

入急症室真係好難忘啊....

又要照X光,個肚痛了一星期了啦

今次都搞到本來約了建娣,都去唔成啊,真係唔好意思啊...=.=

唉,今次肚子痛搞到我整個復活節假都用哂啦

嗚嗚,都唔知行咩衰運啊

昨晚睇了電車男,令我聯想起某人,唉

肚又痛心又痛,勁想死啊

希望自己快d好返啦

刊登時間︰2006-04-16 10:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wingsan 的日誌)


wingsan 於 2006-04-22 08:36 PM 發表:
哦,你係王國彬啊..好耐冇見呀..點解你會有我日記啊?睇下到時點啦,你約多少少人啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



彬 於 2006-04-22 06:54 PM 發表:
我唔係女仔呀...我係男仔呀!!小六年級同班個個呀...生姐!!
你下星期三番唔番小學呀???得我同謝宗衡去炸...諗住約埋你去∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



彬__*” 於 2006-04-17 07:56 PM 發表:
hi....你知唔知我係邊個呢...你自己估啦...你一定會估到架!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hello.....好難估啊??我可唔可以問問題啊??你係唔係女仔來啊??ka ka~因為你個名叫彬啊
Posted at 2006-04-19 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon 於 2006-04-17 06:42 PM 發表:
下??!!><你e+仲有冇事呀???
醫生點講呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我痛了一星期啦,依家仲有少少痛啊,特別夜晚最痛啊,簡直救命啊
唔通個e生有唔同個講法啊
Posted at 2006-04-19 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]