好得意啊個阿B
今日會計堂有人睇堂
搞到我無得食''魚仔餅''哼!
阿Roy真係唔識教書嫁-口-
好憎佢囉?
放學後with安瑜 彤彤 小敏 清清食''稻草人''
D白汁芝士好淡啊?咩味都無
食完後...去補會計
個阿Sir個名好搞笑
叫Tomato Yip(番茄葉)
好搞gag啊個名
補完返大埔
撞到佩琪 梓蟲 方+
好開心啊?!咁岩既?咁到俾我撞到XD
相簿更新左啦