t0day...同牛丸出奧海城睇''魔法童話夜''
↑ 勁好笑!
搭地鐵轉車既時候影既,,
係奧海城影既=]
←聖誕樹
thaN 出尖沙咀搵吳ling & suki
之前出尖沙咀影既
夜景
影完就返屋企啦=]
咁就一日啦?!
仲有好多相嫁?In mY 相薄
自行上去睇啦^^
P.S:請留下你得cm=]