| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-07  |
分類: 未分類 |
金日,朗誦比賽呀!一早就起左身,好冷呀
自己正完早餐食完11:10就出左門啦
搭到30樓見到維維,同佢傾左陣
嘩!出到大門超冷
到輕鐵站剛剛有車,上到車念住攞個電話聽歌
搵來搵去都冇,死冇攞到手機,唉
算啦,唔返去攞啦,1到天水圍西鐵站我第一個到
係7仔行黎行去,跟住就見到袁超,後未佢地就黎左啦
我地就去朗屏去搵時菜,
跟住就一齊搭車去葵盛
我地首先去個間學校一路等一路練等miss
練個時好冷呀,miss黎左之後練多陣就去左開幕禮
之後就開始去比賽,我係106室,好多人
我係第5個出埸,43個人第5個都好前嫁
到我,有D緊張,唉,讀錯左一句呀
我讀完係到等,有D唔記得左我又幫手提佢地
有點D音又讀丁錯哂,真係好好笑
最後坐我係面GA WIN左要去決賽
佢又真係讀得幾好GA
唉..得85分.....
跟住MISS請我地食大快活,食完就返左屋企啦
完哂所有比賽啦..太好
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 80 | » |