W i n g C.D i a r y.
又去機舖...唉唉唉..都話會迷ge啦!!!
俾人話冇陰影....仲夠膽去..
之後去o左lam tin...
刊登時間:2007-03-22 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]