冇咩野打啊! 有得同我同佢好想玩的某某人呢~
佢好叻又nice ..又勁!!冇樣衰...
中意死你啊! I LOVE YOU ~
日日同你傾真係好開心哇...
放心啦...我會去操場...,課室....,等地點搵你喇=]
間學校甘''大''-> >''<''我會同搵到你的....'
係P.6 去[不頁盈]之前我一定 會同你講野架=]
希望你會黎俾CM 我喇=]
我愛的人~
!!!Banana~