| wingwcko : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
SAD  |
分類: 未分類 |
今日好慘啊....
傷風....流鼻水
跟住個頭好暈......--
聽日就知調位同邊個坐啦!!!
好緊張(講笑)
開放就到希望好好啦
ps.你有沒有開心過,要努力啊
|
|
|
ViVi__]" 於 2006-11-30 11:05 PM 發表:
hi,,wingwing!!!記得去我個板丫
仲有...希望cammen-見到~!!
吾好咁吾happy:::要happy!!!>3<::一定冇事的....^3^
|
|
|
|