我今日就去見家長
好彩冇咩事><
超驚=____________=
遲d可能返大陸
有排見唔到d fd
不過希望有一個開心既暇期
我買左d書
好開心啊!!!
之前去左敏敏度都幾開心
不過有d病病地
都幾慘.........