我今年過左一個好開心既新年~^^
我返左去大陸同表姐佢地玩好開心
第一日就去左自己屋企
我地成晚都好開心,同表姐表妹佢地談天
跟住又玩家姐,佢好早就訓左我地就好想嘈醒佢<我地好~~~><
第二日我就舅母
唔係食就係訓
都幾悶下==
之後去左表姐渡
我地好多人去左
好開心啊!!!!!
我都係佢2年裹第一次見到表哥
佢生到好高
佢高過我好多啊!!!!!!
我地去左食野又去左海邊
我地玩得好開心
我去玩水,玩沙^^
之後就病左
不過好開心^^