我今日就去完camp,
都幾開心,
不過就全身都痛,我星期五就環校跑,
跑完,我就返左屋企沖涼
之後就好趕咁去同淑敏乘車啦!
我地係車度見到同學
跟住一起去
咁我地同啊sir玩左一陣,之後上房間,
跟住去左燒烤,
我地燒完之後就沖涼
我地晚上既時候,好夜先訓,
同d fd談天,跟住見到好多人冇訓==
我地去左頂樓到睇月亮,都幾大><(唔冇講啊)
好驚比人罵><
不過第二日就慘==
好想訓,我地同啊sir唱歌歌,,,-_____-,,,
之後就同家敏佢地玩羽毛球
同hoho,池池玩,我同淑敏都幾合拍^^
之後去左公園玩,
嗰絛橋(好好玩)我比家敏推不過幾好玩
我地去左玩石春路,好痛啊!!!!!!!
之後我地就走啦!!!
返到市中心,我地同家敏佢地玩
啊ho個公仔就吸引到一個
好可愛既小弟弟,
佢好得意^^
咁佢地去影貼紙相
跟住我地就返屋企
我沖完涼就訓啦
今日我家姐生日
我祝佢生日快樂!!!!
佢返到黎仲嘈醒我-_____-|||||
|