我好都冇上黎啦!!
我前排就生日啦!!
好開心成班fd同我玩
我去,左同學屋企
睇碟啦!!!
仲之好開心啦!!^^
同你地做朋友真係好開心
thx你地啊!!!
今日我家姐去左剪髮,
我超唔like啊><||
唔唔....聽日考英文
我要努力