| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 2 月 11 日 星期六  |
| 2012-02-11 |
分類: 未分類 |
我害怕我再次生病 我不想再患上那一個病啦 我現在只能每一天祈禱,希望不會是我想我那個病 我現在要每一天都開開心心.把病魔笑走 還有3天就是情人節喇, 我好希望你能可以吃到我親手做的巧克力
|
2011 年 10 月 26 日 星期三  |
2011-10-26  |
分類: 未分類 |
我最近心情好複雜,所以都不知道可以用甚麼表情 我好開心在我心情不好的時候,我的姐妹們都會逗我開心!Thank You 我知道我可能再沒有機會可以跟你說話,但我會努力的! 因為你願意跟我做回朋友,我已經心滿意足了! 明天就是中3的笫一次測驗,我一定會加油的! 因為我們3A班也不是最差的,我們也可以好棒,好不好? 我的好朋友,好姐妹,你們要加油! 沒有做不到的事,問題是你願不願意去做!!! |
2011 年 5 月 20 日 星期五  |
2011-05-20  |
分類: 未分類 |
今日,本來以為可以好不平安咁度過 但係,原來吾係! 今日,我呀媽SEND左個訊息俾我, 佢話我隻狗要做手術喇,佢又話我隻狗狂叫, 我一聽到即喊囉, 我補習完見到我隻狗好辛苦, 跟住我又狂喊! (我今日同劉文傾計好開心!!!!! ) |
2011 年 4 月 24 日 星期日  |
迪士尼  |
分類: 未分類 |
最近,我已經成日係屋企發霉, 本來我今日可以去迪迪尼架,可惜... 我個死人游水啊Sir要我游水, 好彩,我今日〝meet 〞 到佢紅曬, 條氣都順唒!!! XD 本人好想快D返學呀!!!! 因為係屋企真係好悶呀!!! |
|