hihi~今朝好早就起左身...約左Christy返小學探老師!我本來約左佢9:30但係唔知點解我9:00就到左la~搞到我等左佢半個鐘...之後我地入去個時d校工超賤喎!佢話"你地唔好行住同我填紙"之後我地填完佢又話'你地探邊個老師!你地唔好亂咁走呀!d老師要上堂嫁~"超煩喎!諗返起都係以前d校工好d!之後我地去搵個地方傾野la~我地係道講秘密!之後我地去左圖書館...我睇左本書既鍾意~好想買呀!之後我地等到1:00就同老師出去食野~食完野...Christy唔得閒所以我同佢去先!但係之後又淨返自己一個~之後我行左一陣...買左個袋~都既靚係黑色嫁!好開心~返到屋企...makion打俾我問我去唔去唱K!不過我話唔去...因為我岩岩返到屋企好tired所以唔想去~(To makion:唔好意思呀!陪唔到你地去~下次再同你地去呀...)之後我係屋企同左Zate玩眼仔~之後又同左kai wing玩(佢超靚呀!)過左一陣我就同左Michelle傾電話....今日都有d野唔開心!因為佢冇on呀~重有我又冇見過佢...另外我突然間覺得

|